elinbok

Alla inlägg den 23 april 2011

Av elinbok - 23 april 2011 18:16

idag är det påskafton, och idag har vart en riktigt bra dag! :'D

Tog ut marsvinen för första gången i år, och mitt löshår kom idag. Dessutom har jag lärt mig själv en massa nya knep för att få löshåret att se extra fint ut! :'D

Vi har dessutom satt upp poolen på trädgården nu, trevlans! :'D alex och knubbe badade, och natuuuurligtvis tyckte knubbe att jag oxå skulle bada, fast jag ville inte, så det blev ett mer ofrivilligt klädsim för min del, underbart! (':

Nu kommer snart mamma och anders kompis som oxå heter anders, och ska äta här, eftersom att maten snart är klar, och själv hade jag tänkt mig att göra iordning mitt fajna löshår :'D (y'


Bildbomb;


  Glömde nästan nämna att min älskling köpte ett par väldans fina skor till mig igår, älskar honom! <3



       

 

Ovido - Quiz & Flashcards