elinbok

Alla inlägg den 14 april 2011

Av elinbok - 14 april 2011 18:39

Jätteräkorna är inlämnade! Härligt att få det ur världen, men fysatan va denna dagen har rört sig frammåt i fan snajgäälfart >.< Jobbigt!

Just nu har jag otroligt tråkigt, och är mer än rastlöös! Knubbe ligger och spelar Fallout 3, och jag ligger här som en torris och kollar runt på nätet.

Skulle ha gått till min söta bea, men neeejdå, bara för att jag måste ut med hundarna varenda jävla dag, exakt klockan 18.00 så kunde jag inte, härligt!

Gud..

Hade för den sakens skull utvecklingssamtal idag, gick gnaska bra faktiskt (: Jag fick däremot höra en massa saker, som jag själv inte tänkt på innan, men när mikael sa det, så fatta jag hur jävla sant det var på ett sätt, koonstigt att andra vet mer om en än vad man själv gör ;s

Imorn ska jag vara ensam hela dagen, jävla torrt att starta lovet ensam! >.< knubbe ska nämligen iväg med jobbet på någon middag (: Får helt enkelt hitta någon söt liten kompis att vara med under tiden (:

blir säkert asbra! (y' Hade först tänkt mig en meeega låååång promenad för mig själv, men eftersom att knubbe kommer hem vid 21, så kanske det inte var en allt för bra idé, för så länge vill jag inte vara ute och gå ('x

Får se hur jag gör :'3 (y'

Funderar på om jag inte måste in till borås och köpa skor någon dag oxå ('x



 

Ovido - Quiz & Flashcards