elinbok

Alla inlägg den 19 april 2011

Av elinbok - 19 april 2011 22:07

Tog en massa bilder på mina gulliga marsvinsflickor i morse när dom fick sallad :'D såå otroligt söta är dom när dom äter! ('':

Attans att dom inte har fött ännu, men anastacia är riktigt stor om magen nu, så jag hoppas och tror att bäbisarna kommer inom kort! :'D


  självklart måste min lilla finaste Zeb vara med oxå! <3


                   

sååååå goa!


 

Av elinbok - 19 april 2011 21:59

Min dag startade med att vakna okristligt tidigt.. Sen klockan sju städade jag hos mina underbara små maschwaiin.

Vid elva gick jag till min söta lilla bea, där var oxå hennes kompis bea ifrån umeå, söt tjej! (': vi gick och träffade lilla guliga Essie, för att gå en sväng genom torra lilla svenljunga, men det var faktiskt oxå rätt trevligt! och vädret var sjukligt trevligt!

Sen gick jag hem och gjorde mat med knubbe, gick ut med hundarna, och vid 19 tiden gick vi ut igen och var en stund med essie, beax2 och cathline, det var väldigt trevligt det oxå!

Men vilken huvudvärk jag har haft, helt obeskrivligt. Jag hörde fan pulsen i huvet..

Men nu är vi hemma igen, och det är rätt skönt ändå, för trött är jag! D:


 

Av elinbok - 19 april 2011 06:41

Vad gör jag egentligen uppe vid den här tiden när det är lov?!?! Juste, knubbe väckte mig.. Fast det var nog lika bra egentligen, kan behöva det.. eller, ah..

Men det är ju ett härligt väder ute idag igen, så var nog inte så illa att den lilla molusken slet mig ur sängen, nu blir min fina dag ännu längre! :'D

Idag hade jag planerat att tidigt städa hos mina marsvin, sen duscha och vänta på att bea ska ringa, så att jag kan ta en promenad tillsammans med hennes kompis bea ifrån umeå och essie, kan bli ganska trevligt ändå :'3

asså, jag kan inte förstå hur fint väder det är, heeeeeelt sjuukt ju!!! :'D

Får väl gå ut en sväng snart med mina ohängda hundar :'D


 

Ovido - Quiz & Flashcards