elinbok

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av elinbok - 9 juni 2011 09:11

åh, jag har på senaste dagarna märkt att mitt lilla lejon Zeb börjar bli lite sliten :/ han ser inte riktigt ut att må bra.. ): Jag är verkligen rädd för att ta honom till veterinären dessutom, med tanke på hur förjävla dåligt den fittan till veterinär betedde sig senaste gången jag var där, i mars.. Men min prince äter bra och dricker och pratar som han alltid gjort, men han har åldrats så mycket på så kort tid, det får verkligen mitt hjärta att göra ont :/


      jag älskar mitt lilla lejon mest i hela världen!


 

Av elinbok - 9 juni 2011 08:18

Igår hade vi muckdag och klasskamp i skolan, var superkul! hahah, hade lite panik där i förrgår, för jag hade inte köpt några kläder, och visste inte riktigt hur jag skulle lösa det, men hittade lite kläder hemma, och det blev faktiskt riktigt bra (enligt mig) :D hihihih, jag blev General Schmisk von Gestapo! ('x eller nått..? Dock kunde jag inte lägga in bilderna igår, eftersom att jag sov i tranemo.

hahah, tog så många bilder igår att minnet på kameran blev fullt, och det är ett stoooort minne ('x hahah, kan undra hur det kommer bli imorgon då, när det är skolavslutning och bal? ('x typ smackat fullt!

Åh, alla var så fajna! :D hahah, asgrymt!

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen, men eftersom att uppladdningen är lite seg, så blir det inte så många, så man får kolla fäjsbuuk om man vill se resten :D


                        

  Personliga favorit "dräkten"! :D hon var hur cool som helst!! :D

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards