elinbok

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av elinbok - 10 juni 2011 12:40

  JAG HAR SLUUUUTAT 9:AN, JAG HAR GÅTT UR GRUNDSKOLAAAAAN!!!!

åh, kommer aldrig glömma min ganska underbara klass, 9j <3 känner mig nästan lite gråtfärdig D: Jan slutar, och vi slutar, moga kommer aldrig någonsin bli som förut o:

Jag saknar alla mupparna redan! O: Känns ju fan som att vi nyss börja, hemskt att man kommer tappa kontakten med vissa ifrån klassen.. Men gud vad jag längtar tills ikväll eller! Kalas, Kalas, JA! Kalas, Kalas, JA!

Jag ska be knubbe komma hem lite tidigare idag, så att jag hinner vara med och äta tårta innan jag måste ge mig av till min snälla lilla cissi för avresa mot torget x'D Sen blir det balen, och efter det hoppas jag att det finns någon snäll själ som skulle kunna tänka sig att ta hem två kalassugna pinglor o':

heheheh..!



  Bild från muckdagen, yeeeeehmääään! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards