elinbok

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av elinbok - 29 juni 2011 11:01

Det är bara 25 dagar kvar tills jag packar väskorna och lämnar Sverige för att sticka ner till Ungern med min knubbe och famiiilj! :'D fan, börjar längta nu! :'D finns så mycket, iaf på vägen dit, som jag vill köpa! Vi ska nämligen övernatta i Tjeckien igen, och har jag en riktigt stor rövhålstur, så stannar vi i karlo Vairy, så att jag kan köpa med mig lite Becherovka! :'D Tänkte även passa på att tacka alla som var med och drack upp min Becherovka på en fest för ett tag sedan, TACK för att jag fick smaka en halv mun, godhjärtade människor! <3 höhöh, men denna gången ska jag köpa en lite större.. Sen hoppas jag verkligen på att vi åker till det där mysiga köpcentrumet om vi stannar i Karlo Vairy, för det fanns så sjukt mycket snygga kläder och skor där! :'D heheh.. Jaja.. Ska försöka hålla mig uppdaterad någorlunda bättre på denna resan, förra året fanns det ju bara pissanslutning till nätverket på hotellet, så blev lite svåååårt.. Nu ska jag ringa och väcka någon kompis och tvinga henne att vara med mig! :'D


   

Av elinbok - 29 juni 2011 10:59

NEJ! På grund utav det grymma vädret vi har ute, så tänker jag inte sitta inne och pilla med någon jäkla header! :'D


 

Ovido - Quiz & Flashcards