elinbok

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av elinbok - 12 juni 2011 12:37

heheh, hade glömt att nämna att jag ska på utlandssemester i sommar ;) inte för att det var så speciellt intressant för någon att veta då ('x ska till Ungern den 23 Juli med knubbe och familjen, lär bli väldigt trevligt tror jag (': vi ska till en sjö som heter Ballatonsjön, om jag inte minns helt fel ('x På något spahotell, kommer bli en väldigt intressant resa :'3 hihih..


 

Av elinbok - 12 juni 2011 09:47

Jag är precis nyvaken, och såg en sak precis som bättrade på mitt morgonhumör så jävla brutalt mycket! (y' Vafan gör jag med mina lovdagar egentligen..? ('x nu ska jag snart till ica och fika med cpbarnet knubbe, kul (:

Åh, va skönt det hade vart med lov, som alla andra mina kompisar har, men neeejdå, elin bok får inget lov för hon ska börja jobba redan på måndag, ända borta i göteborg?! Det var mer än vad jag själv ens visste.. aja, får ta och göra mig iordning nu bå :b hahah, göra sig i ordning för att gå till ica, fail! x'D men ser ut som ett mongobarn ('x heheh..



 


Ovido - Quiz & Flashcards