elinbok

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av elinbok - 13 juni 2011 18:35

Åh, gud va trött jag är! Kom inte hem ifrån Göteborg försen 17.00, och jääävlar va vi kämpade som små slavar i den där fabriken allså! o: hahah, det enda jag hade i tankarna hela tiden var pengarpengarpengar :$

Har två dagar kvar att jobba i Göteborg, sen blir det att fortsätta på hemmaplan, skönt det oxå på ett sätt (':

Va ju fan så trött att jag somnade i bilen på väg hem, och vaknade av att jag tyckte höra mig själv prata, hahah ('x

jaja.. får la lägga mig ner och slappa ett tag, för imorn bär det upp ännu tidigare för att fortsätta kämpa :'d


 

Av elinbok - 13 juni 2011 05:49

Åh, så otroligt skönt att få gå upp kl. 05.00 bara för att få arbeta en heeel lång dag! (': det är verkligen den perfekta måndagen! Men jag ska inte klaga, får pengar för det iaf, och det kan jag faktiskt ha väldigt stor nytta av! :'D

Dessutom har jag svårt att tänka mig att te har vart godare än vad det är nu! o: mhmhmmmmmh..! Skönt att jag är pigg och färdig för avgång, till skillnad från knubbe och alex som fortfarande ligger och trycker under sina täcken! hah!

På tal om något helt annat så hörde jag nyss hur det knackade på fönsterrutan, jag kollade dit, men det var ingen där! o': Efter en stund knackade det igen, och jag tyckte att jag kunde se hur någon fladdrade förbi D: Så jag försökte att spela hård och låtsades som ingenting tills jag hörde nästa knackning, och då såg jag det! Det satt verkligen någon utanför vardagsrumsfönstret denna tidiga underbara måndagsmorgon, och inte vem som helst, utan en förskrämd liten skata! o: Han satt där lite tafat och knackade med näbben på rutan, antagligen för att försöka vässa näbben på blommorna i fönstret, eftersom att han gav sig på äppelträdet sen ('x

jomen, nu får jag väl ta och väcka min älskade man, och min käre bror, för annars lär det vara mitt fel att dom inte fick tid att göra sig i ordning, hahah! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards