elinbok

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av elinbok - 15 juni 2011 18:03

  Jag ska vara glad över att ens ha jobb, men det är faktiskt inte jobbet jag tänker skriva ut min klagan på! Man går upp 5 på morgonen, åker iväg 06.15 för att börja arbetsdagen 06.30 och jobba i tio timmar till klockan 17.00, under arbetsdagen har man fått bära saker som är tunga så in i helvete, gå fram och tillbaka hela dagen och lasta saker, (inget jag klagar på, absolut inte! Lycklig över att få jobb!) för att sedan komma hem skittrött och bara vilja vila, men nejdå, då ska man städa halva huset.. Jag menar, vafan?! Vart är min fritid?! D: Jag är redan helt mörbultad och har blåmärken över hela kroppen! o: Men skönt på ett sätt, för varje minut jag är där så tjänar jag pengar! Men jag tycker allt att man kunde fått skjuta upp städningen till imorn typ, då jag slutar tidigare (förhoppningsvis) eftersom att jag jobbar i svenljunga, men på fredag bär det antagligen av till göteborg igen. Ska snart sätta mig ner och skala sladdar för att få ihop lite koppar, så att jag kan sälja det till företaget imorn och få ihop lite extrapengar, härligt! Känns som att jag har moneyflooow just nu! :'D även om jag inte får mina första pengar försen på måndag antagligen.. ('x


 

Ovido - Quiz & Flashcards