elinbok

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av elinbok - 28 juni 2011 06:48

Gaah, första veckan på mitt sommarlov från sommarjobbet, och gudars skymning vilket fint väder det vart, och är! Redan för en stund sedan, klockan 06.30, så var det +14'C ute! Helt asgrymt! :'D

Men kan undra vad jag ska hitta på för något idag.. Jaja, det ger sig. På tal om något annat, så ja, jag ska byta header på bloggen, har den bara som lite reserv! Ska göra en riktig extreme make up på bloggen! :'3


Eftersom att det vart lite dålig uppdatering, så kan jag skriva lite om vad jag gjorde under min midsommarhelg.

På torsdagen bestämde vi oss för att vi skulle åka till Falkenberg, även om vädret var piss. Frågade mormor om hennes lilla stuga var ledig, men neejdå, självklart inte, så vi fick fixa fram ett tält, som richards kompis hade hemma.

I falkenberg träffade vi massor med små emigrerade vänner ifrån svenljunga som skulle fira midsommar på skrea, så det var nog tommare i svneljunga än där just då.

Efter en trevlans kväll med kompisar, så tog det typ hundra år för oss att sätta upp tältet, men vi lyckades till sist! (': Sen var det inte så stort utrymme för tre personer i det lilla tvåmannatältet heller..

Nästa morgon hade jag ont i ryggen och förs och tältet var helt genomblött, så jag och knubbe bestämde oss för att åka hem till trygga svenljunga på midsommarafton, så papps kom och hämtade oss.

På själva midsommarafton ska jag villigt erkänna att vi inte gjorde speciellt mycket, spelade spel och åkte till kusinerna en snabb sväng.

Mjoo.. Fanns inte så mycket mer att säga om helgen..

Igår var jag med cissi och vi hade lika trevligt som alltid, och jag är jävligt trött just nu, men kan inte somna om, ännu mer underbart! (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards