elinbok

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av elinbok - 16 juni 2011 18:25

När jag kom hem ifrån jobbet idag, hittade jag min älskade underbara Zeb.. Han hade somnat in för alltid, och jag har inte gråtit så mycket sedan Spike packade väskorna och reste till himlen.. Vad ska jag göra nu då?! jag vet verkligen inte hur jag ska klara av att gå in i rummet och inte se honom sitta där och vänta vid buren och prata på som vanligt, det känns så otroligt tomt, så obeskrivligt smärtsamt, det dödar mig..

Min finaste älskling begravdes idag tillsammans med sin bror i mårtenstorp, kanske tar kort på graven  imorn.. Fan va jag saknar dom! Eliten är borta, de var tvugna att regera i det blå, är de redan tagit världen med storm <3

sov gott prince zeb <3


*2007-10-17 +2011-06-16, älskad och saknad <3


                                  if i knew that the last time i held you was the last time, i'd have held you, and never let go <3

Ovido - Quiz & Flashcards