elinbok

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av elinbok - 1 juni 2011 17:09

  Nu är kubbe på ett möte i tranemo, så jag sitter här med själv i mitt lilla rum (: Ska ringa honom runt 18.10 och fråga när jag ska börja med maten, först måste jag bara komma på va jag ska göra för något "gott" ('x

MEN just nu har jag en massa tid till att inte göra någonting speciellt alls, så jag fick låna pappas USB för att kunna ta hem och kolla på den tredje säsongen av serien Hjälp! (: Ska bli lite skojsigt! :'3 kommer inte orka se alla avsnitt ändå, så funderar på om jag ska höra av mig till Bea senare och fråga om hon vill hitta på något kuligt med mig ^^ och så ska jag faktiskt börja försöka göra lite förändringar på min bloggheader :'3 ska ändra den helt och hållet snart, men inte än på ett tag (': då ska jag bara ner och hämta lite glass, sen blire Hjälp! som gäller! ;)


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards