elinbok

Alla inlägg under mars 2011

Av elinbok - 26 mars 2011 18:05

Jag lät mina söta små hundar leka lite med en skabbig docka som jag hittade (': Sen tog jag lite kort på dockan, tyckte att det blev ganska bra bilder (':


     


 

Av elinbok - 26 mars 2011 17:34

Idag for jag och knubbe till Vedum med familjen (': Det var väldans trevligt, hade trott att det skulle vara ganska tråk, men det var kul (:

Jag och knubbe gick ut med helgisch och arninou i skogen och fotade dom, självklart måste jag lägga upp bilder för att visa mina underbara hundar! (': <3


                                   

 

Av elinbok - 25 mars 2011 14:33

Jag har börjat få B-vitamin brist igen, inte okej! :/ Får väl börja äta mina attans B-vitamin tabletter igen >.<

Och förkyld börjar jag oxå bli (': (n'


Idag är det fredag, och jag vill ha godis - som vanligt (: Godis är gott.

Jag har precis städat, och om en liten liten stund ska jag köra in Jans minneskort i min dator, och föra över muck-bilden för att redigera den, resultatet lägger jag upp sen! :D

Ska till tranemo idag, hoppas bara att jag inte smittar någon med förkyldning bara o:

Förövrigt så fick jag faktiskt VG+ på mitt BiologiProv, hade velat ha mer, men jag tappade bort allt under provet, så jag är nöjd med resultatetändå (':


 

Av elinbok - 22 mars 2011 20:10

Gudars, jag saknar min booboo schnuggleduffle så otroligt mycket! )': Jag vill ha honom tillbaka så jävla bäädlyyy! )': JAG MÅSTE HITTA HONOM!!

Jag vet att när han åkte härifrån så var det två kvinnor som kom och hämtade honom, de hade typ en kaninuppfödning, som jag tror ligger i Holsjunga, om jag inte minns helt fel.. Kvinnorna var iaf ett par, och var nog från danmark från början. Den ena var väldigt liten, och den andra väldigt lång, och smått kraftig.

Jag har försökt att leta upp någon av dom på facebook, men jag vet inte va de heter, så det är otroligt svårt :/

Om någon känner dom, eller iaf tror att ni har en aning om vilka dom är, så kanske ni kan meddela mig? (':


 

Detta är, som ni säkert förstår en otroligt gammal bild på mig, här är SNAChästens Bilbo, som hans fullstämdiga namn är, 2 år gammal.

Önskar att jag skulle kunna få träffa honom igen, och se hur han har det, och se om han fått några lika söta barn (':


(Jag sålde honom, så nej, han är inte "stulen". Bara så att ingen tror det ^^)


 

Av elinbok - 22 mars 2011 13:32

Nu känns det som att det var hundra år sedan jag bloggade om mina underbara marsvin, så jag tänkte göra ett litet inlägg (':



Jo, nu är det faktiskt så att man nu äntligen kan känna fosterrörelse på både anastacia och dahlia :'D wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeehooooooooooooooo! :'''''D

jag har faktiskt räknat och tänkt lite (för en gångs skull), och kommit fram till att ungarna väntas komma om minst 29 dagar och om Högst 34 dagar, fyfaan va jag längtar! o': Undra hur dom kommer att se ut?! :''D tihhihii! Har inte vågat ta någon bild på deras magar, vill inte lyfta dom på det sättet, är rädd att bebbarna, eller dom ska skadas o':


   

 

(':

Av elinbok - 21 mars 2011 19:27

Idag kom det (förhoppningsvis) sista brevet ifrån tingsrätten. Där stod lite om förhören, om vad dommaren och nämdemännen tyckte och om dommen och personerna som var inblandade.


Jag orkar inte med mer proooov! )':<

Jag trodde, sum som jag är, att vi inte hade några prov denna veckan, det är ju kul att man kan få ha lite fel ibland asså (: nejnej, vi ska ha ett GeografiProv om mellanöstern på onsdag, och på torsdag blir det 40 Glosor + en text att översätta i engelskan. kulkulkul! Dessutom har vi ett arbete som handlar om JätteRäkor som ska vara klart denna veckan, känns asgrymt! -_-

Men däremot har vi inget tills nästa vecka, men då måste jag plugga matte som en jävla slav, så att jag klarar det Nationella Provet i Matte. Gud va jag inte ser fram emot det!

Men nu har vi bara två nationella prov kvar, Engelska & Matte. Jag har ganska gott om tid på mig att öva inför det stundande provet i matte, och jag ska fan ta mig ta vara på tiden, så att jag slipper bekymmer.

 

   

:3

Av elinbok - 19 mars 2011 10:20

Blev till att sova hos far inatt iaf, gick hit vid 21-tiden igår kväll (:

Inatt drömde jag om mina underbara arsvin, ungarna föddes, men de var nakna som små råttungar och såg ut som hundar ;s hahahah

Helga åt upp en stor påse godis igår, bestående av ca 95% choklad. Fatta vad panik jag fick! o': och som hon spydde och mådde dåligt efteråt ):

Hon hade lyckats komma in i mitt rum när jag och knubbe var nere (antagligen skjutit upp dörren med nosen när den stod på glänt) och hoppat upp till godispåsen i sängen, där hon åt upp allt ):

Men jag tror och hoppas att hon mår bättre idag, hon spydde nog upp det mesta ändå, som tur var (':

Tog för den delen sötaste bilden någonsin på Zeb och Arne igår! ('': måste visas!!


  mina söta små underbara charmtroll!('': <3

 

Av elinbok - 18 mars 2011 17:51

Han fälldes, och fick dommen sexuellt ofredande.

Mer om det behöver jag inte säga (:


 

Ovido - Quiz & Flashcards