elinbok

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av elinbok - 1 mars 2011 16:34

Nu har jag sååå jävla tråkigt.

Så jag drar och leker med min snygging Cathline!


 

Av elinbok - 1 mars 2011 16:24

Tog en liten paus i mitt mattepluggande, får vänte tills knubbe kommer hem, så att han kan hjälpa mig (':

Myste lite med mina goa bäbisar innan :'D såå otroligt underbara! (':

på tal om marsvin, så tog jag kort på Zeb och Spikes tassar igår, ingen vacker syn. Deras klor hade ju nästan växt in i trampdynorna när jag hämtade dem för 8 månader sedan, så (jag antar) att skelettet har böjt sig på något konstigt sätt, så att både tassarna och klorna är helt missbildade.

Klorna fortsätter ju att "skruva" sig när de växer..

Var tvungen att lägga upp bilderna.

      Lite svårt att se kanske, men man ser bättre i verkligheten.. tror att det sysn på vissa bilder hur de står. Speciellt Zeb, han hade värst fossingar.


  En bild på Dahlias tassar. Växer rakt och fint.



  Sen blev det en söt mysbild på zeb och knubbe (':




 

Av elinbok - 1 mars 2011 14:06

jag orkar inte alla prov! Speciellt inte matteprovet! o_o

Jag kommer få ig, om jag inte får göra det lite senare. Det spelar ingen roll hur mycket jag än pluggar, för jag fattar fan inte ett piss av det vi gör! Jag får paniiiiiik! Helt seriöst..

Allt det andra känns ganska okej faktiskt, typ samhällsekonomin och engelskan, och speciellt biologin, det är ju det enklaste. nej, usch fyfan. det funkar inte för mig att ha prov på torsdag, om jag inte har en mattelektion innan! Fan att jag inte är i skolan imorn, så jag missar en mattelektion..

gud, fyfan!


 

Ovido - Quiz & Flashcards