elinbok

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av elinbok - 8 mars 2011 09:04

Idag har min skola studiedag, otroligt skönt! (':

Men jag har faktiskt fullt schema hela dagen, så snart måste jag börja, om jag ska hinna med allt ('x hahah, kan ta en stund.. ('x


Listan;

1. Städa Upp I SluskRummet

2. Plugga SamhällsEkonomi

3. Köpa Spån Till Mina Små Maschwaiin

4. Ut På En Promenad

5. Plugga Lite Mer SamhällsEkonomi


heheh, lååång lista alltså! ('x tar nog iofs ganska lång tid att göra klart det som står på den iaf (''x



Juste, jag har ju färgat håret svart/brun ^^ Tänkte att man kanske skulle ta och lägga upp en bild, så att alla kan se ^^ ska byta header snart, måste bara ta lite fler bilder på mina små schwain ('x kanske inte byter innan bäbbarna kommit ^^

menmen, here u go;


    

fanns ingen bättre bild är jag rädd, så jag bjussar på denna.


 

Ovido - Quiz & Flashcards