elinbok

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av elinbok - 4 mars 2011 16:29

Äntligen fredag! (': <3

gud vad skönt det ska bli med helg, och att få sova ut!

Idag har vart en ganska långsam dag, inte hänt så mycket, och allt har vart ganska tråkigt >.<

jag gjorde ordklassprov idag, och fick VG :D blev asstolt! (':

Mina marsvinsflickor börjar bli lite runda om magen, hoppas på att det är små bäbbar där inne :'D annars kanske dom bara börjar bli lite tjocka.. ('x men jag tror nog att det är bäbisar på G.

Den 13:e mars ska jag ta isär dom och sätta flickorna i varsin bur och pojkarna i samma, sen får vi se om det kommer fram några små sötngar (':


      lite söta bilder från igår.. (':


 

Av elinbok - 4 mars 2011 07:18

nu är det faktiskt så att jag har färgat håret,, svart blev det (:

hmm.. vet inte riktigt vad jag tycker om det, får se vad alla andra tycker oxå ('x

igår mådde jag fasligt bra! (': kändes otroligt skönt att få ha blivit av med rättegången (': plus att jag gjorde matteprovet, även om jag var osäker på om jag skulle klara det.. (:

Idag ska jag och knubbe hem till honom (: ska bli trevligt! (: imorn blire papps som gäller..

Nyss fick jag reda på att det kan ha sagts inte allt för snälla saker om mig, av en viss person.. Om två veckor får jag reda på ALLT som sagts och skrivits ner.. Spännande..


 

Ovido - Quiz & Flashcards