elinbok

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av elinbok - 10 mars 2011 21:17

japp, nu har elin bok, färgat håret - IGEN. för sista gången på länge.

Jag är så jävla rädd varje gång, helt seriöst! Sedan den gången mitt hår bränndes, så har jag vart så otroligt rädd för hårfärgningsprodukter )x

Jobbigt värre!! ):

Denna gången färgade jag bara över det gammla, som höll på att gå ur, så har inte bytt hårfärg för guds skull! (':


 

Av elinbok - 10 mars 2011 07:11

igår var jag otroligt sur, det belv liksom ett dåligt slut på skoldagen (': blev anklagad för att tjyvröka x'D mahahahahahah, det var det mest fula jag hört någon gång i hela mitt liv! x'D

men sen så satt min lärare där och snackade som någon sort jävla psykolog, och kom med fula grejer, "Det är DU som har gjort fel, elin"  och "Du känner dom som röker", fyfan va fult! ('x

men sen blev jag arg och förbannad för att han började snacka om att jag hade problem med astma? vafan? kan ju knappt ens stava till astma ._.

Sen sa han att han skulle ringa hem och "meddela" det. Då blev jag riktigt sur, och höll på att få ett damputbrott (':

Men nu blev det så att det var jag som hann först och ringde hem, men han har inte ringt ännu.. (: 

Hade även SO-prov igår, gick inget vidare.. :/ hoppas på G iaf! Fattade absolut ingenting, och ändå har jag pluggat som aldrig förr inför detta provet! )':

puuuuh, livet är inte rättvist!!


Idag är det Torsdag, och imorn blire fredag!!! (''': längtar som satan! (': Freeeedaaaaag!

Ganska lugn dag på torsdagar, först engelska och matte, sen 2,5 timmars håltimma, efter det har vi bild, sen EAT, och så slutar vi (': Yeeeeeh!


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards