elinbok

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av elinbok - 6 mars 2011 16:25

yeeeh! Kollade mina flickor idag, och jag är hela 99,9% säker på att Anastcia har små marsvinsungar i magen! (':

Kollade för en stund sedan, och  kunde känna två stora knölar på varsin sida av magen på henne, SOM RÖR PÅ SIG! Wiiie, vad glad jag blev! ('': gudars.. Marsvinsbäbisarna is on their way o':

Med Dahlia vet jag inte riktigt ännu, hon verkar ha blivit lite rundare, men jag är inte fullt lika säker som med Anastacia.. :/ hmm.. Får vänta några dagar, och känna fall hon blivit rundare. Måste nog flytta dem innan den 13:e..

En till anledning till att jag inte vet om Dahlia är med bäbisar är att Spike är så lugn av sig, han brukar aldrig vara på någon som inte vill direkt..

Tog lite bilder, märks dock inte så mycket på just bilderna, utan i verkligheten (:



Dahlia:

 




Anastacia:




 

Av elinbok - 6 mars 2011 11:50

Det känns verkligen som att våren är här, eller på väg iaf! (': så otroligt fint väder är det ute, och jag hade tänkt mig att jag skulle gå ut och gå snart, efter att jag lämnat mina väskor ifrån pappa hos mamma (': tänkte gå runt ullasjö sjön och se om det finns några svanar som jag kanske kan få bilder på, eller kanske något annat fint fotograferbart (':

ska försöka få med mig min knubbe på rundan oxå, även om han tjötar om att han "inte tänker bli mindre fet", vart han nu fått fet ifrån x'd

JAG ska gå och fota sen iaf, och då får han göra som han vill, gå med eller stanna hemma ('x


 

Ovido - Quiz & Flashcards