elinbok

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av elinbok - 29 mars 2011 20:16

gudars vilken huvudvärk jag har!! ):

ska bli otroligt skönt att få gå och lägga mig med min underbara knubbe (':


Muck bilden är så gott som klar, behöver bara lägga till texten nu, blir säkert jätte prima (': självklart måste jag lägga upp bilden, för att visa världen mitt "mästerverk" hahahahah ('x


 

Folk får liksom tycka vad dom vill om denna bilden, jag är ingen konstnär, och har inte ansträngt mig så brutalt mycket, och nej, bilden är inte direkt storslagen. Men nu är det så att jag inte kan, och inte tänker måla bättre, för jag är svagbegåvad. (:


 

Av elinbok - 29 mars 2011 14:37

  Idag skulle min farfar ha fyllt 63år, så jag säger grattis till honom. Det hade vart så kul att få lära känna dig, farfar, men man kan inte få allt man vill. Grattis iaf <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards