elinbok

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av elinbok - 10 juli 2011 15:02

egentligen var det menat att jag skulle köpt en kastrerad skinny, peruan eller sheltie hane, men det blev istället de här små gobitarna som fick flytta in hos mig :'D nu är det alltså fem små medlemar i marsvinsfamiljen, och Otis måste känna sig som en kung! hahah, fyra tjejer bara för honom, paradiset ju! :D även om jag ska beställa tid för kastrering, så att han kastreras direkt efter att jag kommit hem från Ungern ;)

sööötnosar! De heter just nu tofflan och lilly, men funderar på om jag ska byta namn på dem.. har några söta namn, men vet inte riktigt hur det blir (':


  Tofflan (':



  Lilly (':


 

Av elinbok - 10 juli 2011 12:03

Två små bäbisar är på väg hit just nu (': är väl här om ungefär 25-30 minuter (': kulkulkul! hihihih, iofs har jag träffat de små liven innan, men kul att de ska flytta hit :'D Bilder kommer sen :'3


 

Av elinbok - 10 juli 2011 11:57

yeh, knubb hittade min laddarsladd till kameran :'D yeeeeh, semestern är räddad! :'3 hihihih!


 

Ovido - Quiz & Flashcards