elinbok

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Prinsessor!

Av elinbok - 10 juli 2011 15:02

egentligen var det menat att jag skulle köpt en kastrerad skinny, peruan eller sheltie hane, men det blev istället de här små gobitarna som fick flytta in hos mig :'D nu är det alltså fem små medlemar i marsvinsfamiljen, och Otis måste känna sig som en kung! hahah, fyra tjejer bara för honom, paradiset ju! :D även om jag ska beställa tid för kastrering, så att han kastreras direkt efter att jag kommit hem från Ungern ;)

sööötnosar! De heter just nu tofflan och lilly, men funderar på om jag ska byta namn på dem.. har några söta namn, men vet inte riktigt hur det blir (':


  Tofflan (':



  Lilly (':


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 1 mars 2012 22:28

Ojojoj, nu var det riktigt längesedan jag bloggade sist, men det fanns ju verkligen inget att skriva om!! D: och nu när jag slutat, så har jag plötsligt mängder med saker som försiggår (: får väl börja göra lite inlägg då och då(: Idag har varit en...

Av elinbok - 8 januari 2012 20:44


Igår var jag iväg på en liten tripp med mamma, destinationen blev Gisslaved, och vi skulle huvudsakligen dit för att gå och kolla den nya stora djurafffären de byggt där, "Djurens Värld" heter den. Vi var där inne länge, och jag hittade ett litet mar...

:D

Av elinbok - 22 december 2011 13:23


Everything's blue.Jag funderar på att fixa en till blogg, där jag skriver om en enda speciell sak, vad tänker jag inte tala om, mahahaha! (': aja, får se hur det blir med den saken (':   ...

Av elinbok - 16 december 2011 22:43


Det har varit en väldigt trevlig skolvecka för ossi SABET 1! :D På onsdag startade dagen med film och fika, som jag skrev i det tidigare inlägget, och avslutades med en idrottslektion med laserdom! En liten guldkant på denna historian är även att mit...

Ovido - Quiz & Flashcards