elinbok

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av elinbok - 24 juli 2011 15:35

nu ska jag och knubbe snart gå ner för att fåspabehandling av fiskar! :'D hahah, hääärligt! Fiskarna äter typ upp död hud på kroppen :D cooooooolt!



  

Fiskisar, vi är redo!

 

 

Av elinbok - 24 juli 2011 14:35

Japp, nu är vi framme i Ungern (: inte världens bästa måste jag villigt erkänna.. Men finns spa och behandlingar här, som öppnar imorn, så det låter prima! :'D  jag vill fixa naglarna och få massage ('x hahah!

Denna natten sov vi i Österrike, inte direkt vad jag hade tänk mig att österrike skulle vara, men väldigt fina landskap! Speciellt hundratals vinodlingar!

Själva bilresan gick faktiskt väldigt snabbt, men man fick ont i rumpan, och båtfärden var inte behaglig! Nu är knubb i full fart med att tvinga med mig ner för att bada i någon sabla inomhuspool, så får väl testa :'3 lägger upp bilder ikväll!


 

Ovido - Quiz & Flashcards