elinbok

Alla inlägg den 6 juli 2011

.

Av elinbok - 6 juli 2011 11:48

i just saw a dead bird flying through a broken sky.

Av elinbok - 6 juli 2011 11:18

Fan vilka psykodrömmar jag har haft hela natten! Heeeelt sjukt, så jävla verkliga dessutom! Waaah, läskigt som fan.. i en av drömmarna kastade jag mig ut från ett tak för att dö, bara för att zombier jagade mig ('x heheh, jag älskar ändå känslan av att falla och sen känns det som att man landar långsamt och mjukt i sin varma trygga säng! :'D


På tal om något annnat nu, så vaknade jag halv nio i morse och fick panik, för skulle vara på jobbet klockan 10, bara för att göra smutsjobbet, klippa gräsmattan, yeeeh! Fast fick faktiskt överbetalt, har ju egentligen 60kr/h, och detta tog 55 minuter för mig att göra, men tjänade 100kr. och ja, det är faktiskt jävligt värt det att klippa gräsmattan för 100kr, speciellt när man ska utomlands och handla upp alla pengarna (': hiihih..

nu ska jag kolla upp en sak, som jag ska fixa på fredag, jävlar i havet vad jag längtar tills freeeedag! Nu ska jag snart ge mig av på en kopp te hos en mycket góer vännina (':


Sen tänkte jag bara nämna, för minns inte om jag gjort det, att jag kommer förmodligen att VIDEOBLOGGA när jag äri Ungern (: får se när videosarna kommer upp bara, för vet ju inte hur det är med internetanslutningen, och på hur upptagen jag kommer vara med att göra spabehandlingar, dricka drinkar och äta hälsokost ;)


 


Ovido - Quiz & Flashcards