elinbok

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av elinbok - 2 juli 2011 14:34

Hade en trevlig kväll igår, tills slutet, som blev lite dryyyyyygt. kom dock i säng väldans sent, runt 3-4 någon gång.. Vaknade inte innan 12 idag, och dagen har efter det gått otroligt segt! D: åt för den delen världens godaste sallad, fetaostsallad för den delen (': tre skålar sån otrolig sallad åt jag, sååååå gott! (':

Snart ska jag och knubbe ner till willy's för att köpa något gott till filmen vi ska se sen, har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska se ännu heller ^^ Jag vill antingen se på Dou Date eller skräckfilm, medan knubbe bara vill se skräck, för att han påstår att han sett Dou Date 5 gånger, vilket jag tvivlar ganska starkt på..

Just nu är jag sugen på fetaostsallad, tacos och cream fresh..


 

en liten bild för att försöka göra blogginlägget litelitelite intressantare..


 

Ovido - Quiz & Flashcards