elinbok

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av elinbok - 11 juli 2011 11:05

Nu har jag fixat knubbes present, och hoppas innerligt på att den anländer denna veckan! :'D han ska få den i ungern, när vi är ute sjäääälva! :'D


 

Av elinbok - 11 juli 2011 10:52

Nu ska jag snart, efter detta blogginlägget, gå och sminka mig, sen dra iväg till bea (': Drar förbi Seb&Sofie innan för att köpa lite smink (': tror jag ska beställa älsklingens present nu innan jag gör något annat ;)

hahah, förresten så kollade jag på facebook, och kom in på en av mina vänners profil, hon är 15 och har ett barn på ett år o': blev väldans avis på henne! Sen kom jag in på någon blogg, där det var en tjej som var 14 och gravid o': Jag ville oxå ha en bäbis!

så skrev till knubbe i sms;

"åååh! Jag vill ha en bäbis!! :*<33"

och tänkte att nu får han väl en chock och flyr fältet, men han va så söt och svara;

"Jag me :* undra hur våran kommer se ut :*<33"

hihih, inte för att vi har planer på att skaffa barn under gymnasietiden då, men efter.. :'3


 


Av elinbok - 11 juli 2011 09:08

Tyvärr så hittade jag massa loppor på Wåfflan, som hon numera  kommer heta. Det var inte samma sort som Zeb och Spike hade, utan en värre sort, som heter static lice, som är en form av kvalster/lus, som är extremt svår att bli av med, det är inte ens säkert att loppmedel funkar alla gånger. Men jag har både loppbadat henne och hennes kompis, som jag ännu inte har kommit på något namn till, sen belv det att raka bort det mesta av Wåfflans päls, tyvärr.. Det är enda sättet att bli av med static lice helt säkert.


  När jag höll på att klippa henne. Duktig liten flicka faktiskt, satt still den mesta av tiden, men det blev lite jobbigt att stå kvar på samma ställe fram åt slutet ;)



      ntklippt, och ser mest förskrämd ut, men det kommer bli bättre med pälsen, om en månad hoppas jag på att hon fått fin glänsande päls utan några static lice i (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards