elinbok

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av elinbok - 4 juli 2011 11:15

Jag mådde så otroligt dåligt efter Zeb's bortgång, att jag nästan sket i mina andra tre älsklingar, vilket jag ångrar som fan..

Tänkte faktiskt ge bort dem ett tag där, hur fan kunde jag ens tänka tanken?! Mina finaste maschwaiin, livet hade inte vart detsamma utan deras kurrande och pratande, nej usch! Jag hade inte klarat mig utan dem, så enkelt är det! Utan maschwaiin och min knubbe, då är livet värdelöst!




 

hihihih, dom fick vara med på första "videobloggen", mina underbara små älsklingar! <3


 

Av elinbok - 4 juli 2011 10:29

Nu ska jag ner och dricka kaffe och äta sallad det är dagens frukost för min del! (': Ja, jag kommer att äta nyttigt i ungefär 2 veckor, lite och var tredje timma, enbart för att jag ska utomlands och inte vill se ut som en valross på stranden. När jag är där nere kan jag äta lite mer onyttigt istället (': nu och två veckor frammåt, blir det bara sallad och protein + promenader för min del, och ni får kalla det precis vad ni vill, för nu är det så det blir, och jag bryr mig inte om vad någon annan har för åsikter om den saken!


 

Av elinbok - 4 juli 2011 10:13

igår på morgonen kom min älskling med det prima förslaget att åka en sväng till djurparken, så vi åkte dit ihop med jessica och wilda. Dock har jag ganska mycket skuldkänslor, för mitt humör var inte på topp i början av besöket, så jag kände att jag förstörde en kul grej genom att sura runt..

Men mitt humör kom tillbaka lite senare iaf, när jag ätit några bullar, hahah (':

Tog lite kort på dom söta små djuren, fast jag egentligen inte gillar att de får sitta instängda där, och höra barnskrik och folk som glor dagarna i ända.. kan inte va världens roligaste grej liksom..


                   

 

(:

Av elinbok - 4 juli 2011 10:03

I lördags hade jag det väldigt trevlig, dock gick jag och min finaste man och la oss ganska tidigt, men somna gjorde vi inte försen väldigt sent, eftersom att det kom in tusenmiljoner äckliga myggor och flugor i hela jävulusiska rummet! D:

Vi passade faktiskt på att gå till ica lite, där hittade vi en söt förpackning med något som hette kropkakor, dom såg väldigt goda ut, så vi köpte dem. Efter 5 minuter i mikron, och när knubb skulle ta ut dom, höll alla närvarande i köket på att stryka med. Sån otroligt vidirg lukt, och smaken på dom jävla grejerna var fan inte mycket bättre, fyfan, aldrig mera kropfuckingkakor..


     


usch, seriöst, det vidrigaste man kan komma till! Men som tur var, så hade jag och min älskling köpt lite annat när vi var nere på willy's :'3 färdigmat såklart, lata som vi är, men gott som skam var det! :'D knubbe åt upp en hel kycklig själv, inte dåligt må jag säga! ('x själv åt jag äggnudlar med tarijakisås, biff och grönsaker, enbart för att jag är en nyttig maddafakkurh!


     


 

Ovido - Quiz & Flashcards