elinbok

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av elinbok - 27 juli 2011 20:22

Dagen har vart helt superbra! för den delen är det bara 3 dagar kvar här, fast dagen är ju nästan helt slut, så blir väl två dagar, sen bär det av till Karlo Vairy :D åååh, jag längtar såsåsååå mycket! Speciellt tills vi kommer till det där storslagna köpcentrat med djuraffärer, skor och kläder! :'D mimimimimiiiiiiiiiiih!!

Sen väntar en lång resa hem, men kommer hem på kvällen 2:a, så det blir bra (': sen drar vi nog till tranemo (': 


Idag besökte vi en stor marknad, jättemysig! Knubbe köpte en sån där heldräckt till mig, shorts. Jättefin! Sen köpte jag en blommig klänning, som var supersöt! Sen gick vi åter en sväng ner på stan, vilket vi hade gjort på morgonen oxå ('x hahah, fan va vi ränner runt! :D första doppet i den riktiga allmäna poolen idag oxå, gillar inte riktigt allämna bad, får lite äckelkrypningar i kroppen bara av tanken på att folk simmar, pissar och snyter sig m.m i samma vatten som jag simmar i, iiiinte okej!


  Lángos, ganska gott faktiskt (':  dock väldigt flötigt och mättande, men usch så god smak! :'D nomnomnom!



 



  Tyckte att det var rätt tufft att det fanns playboy energidricka (': köpte dock ingen, men knubbe och alex köpte två var :D         absinth (: den till vänster är 70%, den till höger har 55% (:


 

Av elinbok - 27 juli 2011 11:35

Jag är glad, för vädret har äntligen vänt, och det är strålande sol ute, och stekhett! :'D underbart! Vi var nere en sväng på stan idag med, och jag köpte ytterligare fyra saker (': bland annat en skitstor tändare, som det står "i love Hevíz" på, dock ska jag nog ta bort texten, var bara tändaren jag var ute efter, hahah ('x

Jag börjar gilla Hevíz allt mer, ganska trevsamt här faktiskt, men längtar ändå hem till mina små, och mina kompisar (': dock kommer vi inte vara hemma innan den 2:a eller 3:e, för ska åka förbi Karlovairy på hemvägen och stanna där en natt! :'D usch, så glad jag blev när mamma berättade det! :'D helt galet!

Nu ska vi gå till matsalen om 20 minuter, äta lite gulasch och sedan ta bilen till ett stort köpcentrum (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards