elinbok

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av elinbok - 20 juli 2011 17:30

efter mycket tjat från mina kumpisar, så gick jag med på att lägga upp fulevideon på youtube.. Det var jag och cissi som gjorde en liten oseriös rebecca black cover när vi hade tråkigt (': yeeeeh, låt er plågas! :D


Haters gonna hate! :D


 

Av elinbok - 20 juli 2011 11:58

Herre min jävel, nu är det bara vå dagar kvar (bortsett från idag) tills vi åker! :'D hahah, jag minns förra året i Tjeckien, då mamma sa till mig att jag kunde ta med mig knubbe utomlands nästa år (alltså i år, hon sa det ju förra året), och jag blev värsta pesimistisk och började på att babla om att killar inte åker med, och att det säkert inte skulle bli något, men tänkt, nu ett år senare, så ska jag visst ta med mig knubbe (': wiiie! :'D

Ska snart köra våra bebbar till frida, ååh! saknasaknasakna! hahah, stackars frida, som kommer bli sönderbombad med logginlägg på facebook om mina sötnosar ('x <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards