elinbok

Alla inlägg under juli 2011

yeh

Av elinbok - 1 juli 2011 10:11

Nu ska jag städa hos mina små schwaiin, sen ska jag tvätta, och efter det blir det packa till träjneeemo som gäller (': shit, känner mig stressad, fast jag egentligen inte har någon anledning ('x mamma kommer hem från sjukhuset klockan halv tre, och knubbe slutar inte innan fyra, men ändå skönt att få sakerna gjorda så fort som möjligt ('x


 

Av elinbok - 1 juli 2011 09:26

Jag har funderat länge nu, men jag kan verkligen inte bestämma mig! Ska jag testa och börja videoblogga lite? Typ göra ett videoblogginlägg, bara för att testa? Vet att jag skrev något om det förra åter, och då fick jag kommentarer om att jag skulle börja med det, men jag vet inte riktigt säkert? Det hade ju vart ganska så kul att göra lite videobloggar i Ungern,jag gjorde nämligen en videoblogg när jag var i Tjeckien, men feg som jag var, så vågade jag inte lägga upp den, heheh.. Ska se om jag hittar den på datorn, så att jag kan lägga upp den, vore lite kul faktiskt! Hade köpt massa roliga drickor och sånt (':


 

:'D

Av elinbok - 1 juli 2011 09:12

Morgon "stund" har guld i "mun" :D


åh, vaknade för inte alls så länge sedan, av att Helgis kommer in lite försiktigt och lägger sig bredvid mig ('x hahah, hon är fan den näpnaste hunden jag vet!

Än så länge har det inte hänt så mycket på min morgon, gick upp 08.42, så har inte ens vart vaken en timma ännu. Det enda jag hunnit göra är att gu upp, gå ner till tvättstugan en snabb sväng, städa lite på mitt rum och göra kaffe, som jag nu sitter och dricker (': Till en början blev det inte så väldigt gott, men nu så fixade jag till det (:

Idag är det ju fredag, och jag ska ta med min knubbe in till borås, härligt (': Blev lite ledsen på vädret bara ): hoppas verkligen på att molnen försvinner snart, annars blir jag lite ledsen i ögat D:

åh, har det rätt så mysigt här i min ensamhet ändå, eller ja, jag har ju sällskap av arninou och helgisch, och så marschwainen så klart! o: mamma är och opereras, så hon och anders lär inte vara hemma innan halv tre.. jaja,, så kan det vara.


 

Ovido - Quiz & Flashcards