elinbok

Alla inlägg den 25 maj 2011

(:

Av elinbok - 25 maj 2011 21:20

Jag har vart skapligt suuuur idag, för jag har inte hittat min förbannade överföringssliadd till kameran, så kan inte ladda upp fina bilder på något väldigt fint ): måste hitta sladduslingen!! ):<


Hursom, jag har gjort klart 99% av allt skolarbete, har endast Sången Om En Liten Kissekatt kvar att skriva (': känns så obeskrivligt skönt! Jag är ändå så oroligt stressad! Ledig på fredag, så imorgon är det sista chansen att köpa biljett till avslutnings balen, har inte hunnit bestämma mig om jag vill gå, eller inte o: Men taskigt mot stackars dennis om jag inte gör det, men samtidigt tror jag att han kommer glömma att köpa biljett, så det är bajssamma (':

Problemet just nu är avslutningsklänning och balklänning, har hittat några stycken, men vette fan om det blir så jäkla bra ändå.. jaja, får fortsätta att leta klänning, leta sladd och skriva om kissen (':


 

Ovido - Quiz & Flashcards