elinbok

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av elinbok - 1 maj 2011 20:17

hahahahah, det är sjukt hur mycket jag skrattar åt detta klippet! x''D Veckans bästa ju! ('x hahah, på något sätt skulle jag faktiskt kunna tänka mig knubbe göra så ('x dom har inte samma röst, killen i videons vrål är inte långt ifrån knubbes primatspråk :D <3


 

Av elinbok - 1 maj 2011 16:14

Kom hem ifrån herrljunga för några timmar sedan (: har haft det hur trevligt som helst med alla de underbara snyggingarna! (':

Just nu är jag OTROLIGT godissugen, men självklart så vill inte knubbe gå ner till affären, bara för att han har ett nytt spel )': det är fan synd om mig.. ):

Idag var det en månad sedan min älskling spike gick bort, så lägger upp en bild på prinsen..

Gudars, tänker på honom varje dag och saknar honom som satan! Min lilla lugna underbara spike, jag älskar honom så mycket.. min bäbis<3


 

ååh, min lilla underbara älskling, jag saknar dig så otroligt.. <3


    


Ovido - Quiz & Flashcards