elinbok

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av elinbok - 13 maj 2011 15:36

Jag har haft en riktigt dålig vecka, psykiskt.. Ta det inte fel nu, för jag HATAR verkligen när folk skriver ut hur dåligt de mår på sina bloggar, finns inget mer patetiskt än att i varje inlägg förklara hur förjävligt ens liv är och hur orättvist allt är.. Nej, sån tänker jag inte vara, men jag har fortfarande mått gnaska dåligt under denna veckan, tror att det mest beror på att jag är så stressad över alla inlämnignar m.m som ska va klara om två veckor, dock börjar det att lugna ner sig nu, vilket jag tycker är väldigt skönt..




Vidare till något lite mer intressantare! Jag är ändå rätt så lycklig just nu, har haft ett litet minimalt lyckorus som har hängt i sen igår kväll, så det känns ganska bra.. Tänker inte skriva varför just nu, väntar med det tills nästa helg! :'D just nu hänger det mest på papps och någon som heter monica om det kommer fixa sig, så jag hoppas som FAN på att de båda två gör som jag hoppas på! (kan mistolkas då men..) Jag är lycklig ändå! :'D wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeh!!!!


 


Ovido - Quiz & Flashcards