elinbok

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av elinbok - 11 maj 2011 11:57

Nu är det sista skriftliga nationella matteprovet avklarat, gick sådär, med tanke på att jag inte är något mattesnille, och har glömt av det mesta av räknesätten.

Förövrigt är mitt drogarbete klart och utskrivet, nu är det bara för mig att öva in det, så att jag kan hålla en redovisning förhoppningsvis nästa vecka (': 

Nu tänkte jag börja med mitt och dennis arbete om storbritannien, blir nog prima (: Sen återstår bara Strindberg (som jag bara ska renskriva lite mer målande, eftersom att jag skrev klart grunden igår), hemkunskapsprovet på tisdag och biologiprovet den 26e.. Sen kan jag inte minnas att jag har något mer att plugga inför (:


När jag kommer hem blir det först av allt att städa hos mina underbara bäbisar, sen hade jag tänkt mig att gå ut och gå en lång promenad, och efter det skriva klart minstrindberg, tror det blir extremt bra. Kan iofs behöva byta plats på promenaden och strindberg, med tanke på den jobbiga värmen ('x nu ska jag smsa papps och höra om det blir något liseberg i helgen :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards