elinbok

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av elinbok - 6 maj 2011 19:14

Nu hade jag tänkt mig att testa knubbes spel där man får köra bil, sen ska jag äta, kanske gå till bea och dra solariet på vägen och efter det blir det en lååååång mysig kväll med min underbara älskling, HÄRLIGT! :''D (y'



  en lycklig fule-bild fick det bli (: kom ju på att jag inte har lagt upp några bilder här på bloggen på väääääääligt länge o':


 

Av elinbok - 6 maj 2011 18:55

Juste, fick idag reda på att jag INTE fick något sommarjobb av kommunen, lite surt sådär, men samtidigt, vemfan vill jobba för dom. Jag får helt enkelt försöka fixa mig något annat jobb, om det nu finns några lediga platser dvs..


 

Av elinbok - 6 maj 2011 17:21

  hihih, tog en massa mängder med bilder på min marsvinsprins idag, han blev så söt! (': gud, finns ingen prins i livet som är sååå söööt som min Zeb! Han gillar att vara fotomodell på sommaren, för då kan han ligga och äta, njuta av solen och bli extremt söt på bild samtidigt, vem hade inte gillat det liksom?! :'D


   

Av elinbok - 6 maj 2011 16:02

 



Igår glömde jag att nämna att jag hade nationellt prov i matte, och jag kan säga som så att det gick käpprätt åt helvete för mig! ): fan så suuurt, hoppas på G iaf o':

Idag hade jag KemiProv, gick la hyffsat, hade ju pluggat som en satans jävel.. Sen fick jag tillbaka mitt äckliga engelskaprov idag, 2,5 poäng från vg, så nu lär säkert mitt betyg sänkas, fan toppen ju för helvete! )':

Men sen hade jag nationellt i engelska oxå, biff sa att det gick skitabra för mig, Amanda och Maja, så hoppas på överbetyg! (':


Vi skulle dessutom ha fått glass på tyskan av lotta idag (undra vad som har hänt med henne?! o':), men det sket sig naturligtvis, eftersom att hon började att bråka med sebastian, så hon ville inte ge oss glass längre ):


Just nu har jag precis gjort klart anteckningarna om judendomen och islam, som vi har prov på på tisdag, sen ska jag dessutom skriva över mina droger på datorn och skriva ut dom. Sen har jag en uppsats om strobrittanien som jag skriver ihop med dennis, men eftersom att han är i Grekland, så får jag göra det själv så länge ): (tror till och med att jag egentligen jobbar ihop med honom om drogerna oxå o:). och självklart, som kronan på verket så ska jag skriva klart en låt till musiken och får reda på vad för uppsats vi ska skriva om Strindberg på måndag.. Fan så mycket det är nu alltså..


 

Ovido - Quiz & Flashcards