elinbok

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av elinbok - 17 maj 2011 13:38

dålig uppdatering, men ingen bryr sig :D hahah..


Hur som helst.. Jag hatar vädret, det bara regnar och regnar.. mmh..

Det som jag såg fram emot så otroligt mycket, kommer inte att bli av :/ en olycka har hänt och ett liv är borta )': Gud..

Men för att tänka lite positivt så ville jag bara meddela alla om att min klass (och paralellklassens) mucktröjor har kommit! :'D Asnajs! trots att många klagar över att de är fula, färgen alltså. Men vadå, hellre ha en strykful mucktröja än att inte ha någon alls :b

Sen har jag fått TRE MVG PÅ RAKEN?! Shit, jag är grymt lycklig!

Sen hade jag helt förträngt att vi hade prov idag, så det blev bara att läsa igenom allt en gång. Vi fick tillbaka provet efter lektionen, och det visade sig att jag bara hade 2,5 poäng ifrån MVG o: Jag fattar inte! o:

Det jag blev mest nöjd med var min Strindbergsuppsats, och jag blev stolt över resultatet :'3


     

 

Av elinbok - 17 maj 2011 07:30

  Åh, vad hade jag inte gjort för att få dig tillbaka, älskling?

Jag trodde aldrig att man kunde sakna så mycket.. Min finaste lilla ängel<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards