elinbok

Alla inlägg under december 2010

:D

Av elinbok - 2 december 2010 08:30

Det finns inget mysigare än att sitta alldeles nyvaken med en stor kopp te med rosa sugrör och marsvinsprinsarna som kuttrar och pratar bredvid en! Det enda som fattas är min lilla bumbijööörn, sen hade livet varit prima! :'DJag är sjuk idag oxå, lär inte bli någon skola imorgon heller.. Men förhoppningsvis får jag adligt besök när dom har håltimma borta i skolan, lite skönt ändå måste jag säga.. Jag HATAR att bara sitta här och ha allmänt jätte tråkigt.. Men jag kan ju göra blogginlägg, se på film och plugga, inte mycket att välja mellan, men det håller en ju iaf sysselsatt ett tag ^^ Hmm.. Undra vad det är för en julkalender i år? Jag har seriööst talat inte en endaste aning, inte för att jag över huvud taget hade tänkt att kolla på den, för det är antagligen bara skit och ovärt att ödsla tid på ändå, fast hade ju inte haft något emot att få veta vad skiten handlar om.. (:Heheh, jag säger bara en enda sak, dom var så sjuuuukligt mycket bättre förr! Om t.ex trolltider hade repris sänds en gång till som julkalender, då kan ni ge er på att jag hade suttit som klistrad framför tv-skärmen varje dag, för fyfan vilken härlig julkalender!

Av elinbok - 1 december 2010 11:07

hahah, gudarnas skymning! Jag tål verkligen inte att kolla runt på olika djur, jag vill ju ha hela bunten! o: Gaash, jag har hittat några bilder på olika maschwaiin som jag absoluuut inte hade haft något emot att ta hem! (x

hahah, speciellt det nakna marsvinet, den var så ful att den blev söt! :D hahah, nästa gång jag ser en sån, ska jag ta mig tusan köpa den!


     


 

Av elinbok - 1 december 2010 10:02

wiie, det är bara 24 dagar kvar till Julafton ^^ Jag är faktiskt sjuk idag oxå, det är inte kul.. men jag håller på med det sista om Gustaf Fröding, plus att jag håller på att skriva om miljöproblem som kan upptså om man använder olja som energisakilusk (?) :D jag fattar inte, menmen.. något som suger är att vi har nationellt prov idag, som jag missar, men det är antagligen inte speciellt svårt, så jag gör det när jag kommer tillbaka till skolan (: jag ska snart börja plugga lite biologi, för vi har prov på måndag (: Gaah, jag stör mig på att min blogg bråkar med mig, för jag har just tagit en massa fina juliga bilder på Zeb och Spike :D dom är så söööta, dom får nog vara med på den nya bloggdesignen som jag snart ska sätta mig ner och göra :D

Ovido - Quiz & Flashcards