elinbok

Alla inlägg den 7 december 2010

Av elinbok - 7 december 2010 20:33

Jag måste bara tala om att jag har världens bästa älskling! Så sjukligt underbar är han, min lilla bumbibjööörn! Älskar honom mest av allt :'D <3

Av elinbok - 7 december 2010 20:29

mahahah, jag höll på att dö när jag såg denna! (x gaah, fan va han skriker och har sig, riktigt kuligt ju (x hahah, får mig att tänka på när cissi ska spela left 4 dead :D (y'

Av elinbok - 7 december 2010 13:39

idag var vi på besök i tranemo gymnasieskola, stooorslaget! o: Jag såg en väldigt fin kille där, Knubbe hette han om jag inte minns fel :3

Woaah, vi har tydligen fysikprov imorgon, och jag visste inte om detta ;s så egentligen borde jag sitta och plugga fysik nu istället för att blogga, men jag tar det senare, om en stund typ (:

ska förmodligen snart tillbaka till trääjnemoo, vid halv fem eller något ^^ Blir prima (y'



 

Ovido - Quiz & Flashcards