elinbok

Alla inlägg under december 2010

Av elinbok - 7 december 2010 13:39

idag var vi på besök i tranemo gymnasieskola, stooorslaget! o: Jag såg en väldigt fin kille där, Knubbe hette han om jag inte minns fel :3

Woaah, vi har tydligen fysikprov imorgon, och jag visste inte om detta ;s så egentligen borde jag sitta och plugga fysik nu istället för att blogga, men jag tar det senare, om en stund typ (:

ska förmodligen snart tillbaka till trääjnemoo, vid halv fem eller något ^^ Blir prima (y'



 

Av elinbok - 6 december 2010 21:54

heheh, dagen har varit väldans bra :'3 hade två prov idag, nationellt och Biologi, kändes som att det gick ganska hyfsat iaf :D Bullis lät oss inte vara med på lektionen idag, mig och cissi, för vi "förpestar tillvaron för alla i klassrummet", det var nog det jävligaste jag hört! Jag tror att bullis älskar oss (y'. Seriöst tänker jag inte vara trevlig mot någon som är så otroligt otrevlig mot mig även om jag inte gjort något fel, därför visar jag ingen respekt för lilla Bullis, bara att acceptera :D

Vi åkte skidor idag på idrotten, jag höll på att knäcka av båda benen :D fyfan va kul vi hade! (': video kommer antagligen senare (':  Sen kom papps hem från sjukhuset idag, så var och hälsade på honom lite :'3 imorgon blir det att åka till trääjneeemo och kolla gymnasieskolan, tufft har jag hört (:


 

Av elinbok - 5 december 2010 21:55

hahah, nu är det faktiskt så att jag håller på att bli slingad av Knubbe, det tog hur lååång tid som helst för honom att få igenom alla slingorna ur hålen i den jäkla mössan man måste ha på huvet, men nu är han äntligen klar, och har lagt i blekmedlet (': hahah, blir det fail, så måste jag döda honom, hahah, neejdå, jag tror nog att det blir jättebra ^^ (y' hmm.. Vi får se hur det blir kvart över tio, då ska det nog vara klart (': Jag skulle ju ha kunnat lägga ut en liten bild på hur jag ser ut just nu, men jag tänker inte skämma ut mig så mycket, så jag tror att vi hoppar den biten (x


 

Av elinbok - 4 december 2010 16:28

Idag dog min älskade lilla ZombieKiller efter att ha varit sjuk väldigt länge ): Han var antagligen sjuk redan när jag köpte honom, men nu det sista blev han bara sämre och sämre.. :/ Jag hade ju iofs gett bort honom till Alexander, så blev jag väldans sadface när jag fick reda på att han hade dött ): Men han har det bättre nu, och jag hoppas på att han fick somna in utan att plågas. gaah, fan vad jag började sakna honom nu bara för det.. Han var den sötaste ödlischen i världen ju.. Så jävla söt var han när han mördade gräshoppor, och när han blev alltid så söt när man skulle ta kort på honom, kom alltid upp själv i handen när man skulle ta ut honom (innan han blev jättesjuk och inte ville att någon skulle röra honom). Det bästa han visste var gråsuggor, för allas information, och till allas ointresse. R.I.P ZoomZoom<3


                 

 

Av elinbok - 3 december 2010 09:55

höhöh, det är fredag idag! O: Jag har väldiiiigt tråkigt,menmen, det fixar väl sig.. Jag har typ suttit och funderat ett tag, och började fundera på om silver är en metall eller mineral? ._. jag vet inte ens vad en mineral är (x heheh, jag är sugen på att baka helt random ._. meeen vad ska jag baka isf? ;s hmm, kluuurigt.

Av elinbok - 2 december 2010 23:42

hahah, fyfan, jag är en stolt tjej! :'D jag har precis gjort klart mitt atbete om Gustaf Fröding, och tro det eller ej, men jag blev faktiskt riktigt nöjd med vad jag åstadkom, och det var inte alls lika tråkigt som jag trodde att det skulle vara ! o': och fort gick det, typ 15-20 minuter, sen var en ganska lång text om hans olika dikter, mentala sjukdomar och alkoholmissbruk färdig! :'D gud vad jag känner mig duktig, nu behöver jag inte stressa upp mig inför nästa vecka, och tro att jag inte hinner klart tills betygen sätts ^^ hahah, jag har oxå gjort klart min fysikuppgift om vilka miljöproblem som användandet av olja medföljer, det var precis värdelöst.. sååå tråkigt var det. varför ska jag behöva ta reda på en sån sak? Jag menar, alla borde ju redan veta att olja förstör naturen vid det här laget, det tjötas ju hur mycket som helst om naturproblem och såna saker.Men va tråkigt inlägg detta blev då! (x hahah, jaja, jag tänkte bara skryta lite lätt (a' nästan så att jag borde testa att skriva uppsatser klockan elva igen, hahah (x gud va jag är tråkig!

Av elinbok - 2 december 2010 18:04

Det finns tre ord som jag verkligen inte klarar av, tre ord som låter så otroligt fult att man fan tycker att det är pinsamt av att bara höra dom.. Mustigt, vadfan är det för ord, och hur jävla fult låter det inte? Sen har vi måltid, så otroligt gay, för att inte tala om ordet avnjuta, jag menar, seriööööst, vem fan kommer på dom där jävla orden. sluskigt!

^^

Av elinbok - 2 december 2010 13:21

heheh, nu har mor och anders åkt iväg till Vedum, de ska stanna där till lördag antar jag, kan ju hända att de kommer hem tidigare, men troligtvis senare..Nu sitter jag här helt ensam och övergiven, utan något att göra ): heheh, fast jag har i och för sig hittat den gamla filmen "Bartok", som handlar om nån liten jävla vit fladdermus och nån häxa som åker runt i en mortel (?) vad en mortel nu är (x heheh, så den filmen hade jag tänkt att se på nu tillsammans med Zeb och Spike (': min underbaring var här nyss, hon lämnade lite behövliga saker till mig, om man säger så. hahah, hon kom som en räddande ängel i nöden ;)mjo,, men nu blire Bartok som gäller! :'D

Ovido - Quiz & Flashcards