elinbok

Alla inlägg den 2 december 2010

Av elinbok - 2 december 2010 23:42

hahah, fyfan, jag är en stolt tjej! :'D jag har precis gjort klart mitt atbete om Gustaf Fröding, och tro det eller ej, men jag blev faktiskt riktigt nöjd med vad jag åstadkom, och det var inte alls lika tråkigt som jag trodde att det skulle vara ! o': och fort gick det, typ 15-20 minuter, sen var en ganska lång text om hans olika dikter, mentala sjukdomar och alkoholmissbruk färdig! :'D gud vad jag känner mig duktig, nu behöver jag inte stressa upp mig inför nästa vecka, och tro att jag inte hinner klart tills betygen sätts ^^ hahah, jag har oxå gjort klart min fysikuppgift om vilka miljöproblem som användandet av olja medföljer, det var precis värdelöst.. sååå tråkigt var det. varför ska jag behöva ta reda på en sån sak? Jag menar, alla borde ju redan veta att olja förstör naturen vid det här laget, det tjötas ju hur mycket som helst om naturproblem och såna saker.Men va tråkigt inlägg detta blev då! (x hahah, jaja, jag tänkte bara skryta lite lätt (a' nästan så att jag borde testa att skriva uppsatser klockan elva igen, hahah (x gud va jag är tråkig!

Av elinbok - 2 december 2010 18:04

Det finns tre ord som jag verkligen inte klarar av, tre ord som låter så otroligt fult att man fan tycker att det är pinsamt av att bara höra dom.. Mustigt, vadfan är det för ord, och hur jävla fult låter det inte? Sen har vi måltid, så otroligt gay, för att inte tala om ordet avnjuta, jag menar, seriööööst, vem fan kommer på dom där jävla orden. sluskigt!

^^

Av elinbok - 2 december 2010 13:21

heheh, nu har mor och anders åkt iväg till Vedum, de ska stanna där till lördag antar jag, kan ju hända att de kommer hem tidigare, men troligtvis senare..Nu sitter jag här helt ensam och övergiven, utan något att göra ): heheh, fast jag har i och för sig hittat den gamla filmen "Bartok", som handlar om nån liten jävla vit fladdermus och nån häxa som åker runt i en mortel (?) vad en mortel nu är (x heheh, så den filmen hade jag tänkt att se på nu tillsammans med Zeb och Spike (': min underbaring var här nyss, hon lämnade lite behövliga saker till mig, om man säger så. hahah, hon kom som en räddande ängel i nöden ;)mjo,, men nu blire Bartok som gäller! :'D

:D

Av elinbok - 2 december 2010 08:30

Det finns inget mysigare än att sitta alldeles nyvaken med en stor kopp te med rosa sugrör och marsvinsprinsarna som kuttrar och pratar bredvid en! Det enda som fattas är min lilla bumbijööörn, sen hade livet varit prima! :'DJag är sjuk idag oxå, lär inte bli någon skola imorgon heller.. Men förhoppningsvis får jag adligt besök när dom har håltimma borta i skolan, lite skönt ändå måste jag säga.. Jag HATAR att bara sitta här och ha allmänt jätte tråkigt.. Men jag kan ju göra blogginlägg, se på film och plugga, inte mycket att välja mellan, men det håller en ju iaf sysselsatt ett tag ^^ Hmm.. Undra vad det är för en julkalender i år? Jag har seriööst talat inte en endaste aning, inte för att jag över huvud taget hade tänkt att kolla på den, för det är antagligen bara skit och ovärt att ödsla tid på ändå, fast hade ju inte haft något emot att få veta vad skiten handlar om.. (:Heheh, jag säger bara en enda sak, dom var så sjuuuukligt mycket bättre förr! Om t.ex trolltider hade repris sänds en gång till som julkalender, då kan ni ge er på att jag hade suttit som klistrad framför tv-skärmen varje dag, för fyfan vilken härlig julkalender!

Ovido - Quiz & Flashcards