elinbok

Alla inlägg den 13 december 2010

Av elinbok - 13 december 2010 21:39

hmm,, idag har varit en lång dag tycker jag.. Jag har haft så otroligt ont i huvudet hela slutet av dagen, och det har bara vart jobbigt hela tiden (x hahah, men jag har haft det trevligt iaf. vi hade luciatåg idag i skolan, hahah, killarna var ju roliga! Dom såg inte riktigt kloka ut i sina jävla dräkter (x hahah, men tjejerna sjöng så otroligt fint! speciellt Linnea, som var lucia, den finast lucian jag någonsin sett, det är en sak som är säker! :D Vi åkte skidor på idrotten idag, jag skrapade upp mina små händer på skaren >.< det gjorde ont som fan ): hahah, sen höll jag på att knäcka av mig benet och planterade ansiktet i marken för att oskar fucking douglas la sig rakt över spåret ):< hahah (x imorgon är det "må-bra-dag" i skolan, fråga mig inte vad det innebär, men antagligen något som har med att må bra att göra det. Det sak vara samma grej på onsdag. vi har haft såna här dagar tidigare, men jag har alltid varit sjuk dom gångerna ._. hahah, jag blir alltid sjuk i december, det är fan wierd! hahah, nu ska jag försöka komma ikapp knubbe på PlantsvsZombies (x (y'

Av elinbok - 13 december 2010 17:08

Gaah, jag vill verkligen verkligen ha ett sånt rosa löpband! o': jättesött, och verkar rätt så bra oxå :D richard, köp det till mig!! hahahah

hahah, vill inte verka som värsta nördiga latisen, som inte orkar gå ut och gå/jogga vanligt, men nu på vintern tycker jag inte att det är så lockande att gå ut och gå när det är -20C och ibana på vägarna + att det mörknar fort som satan, så man hinner ju knappt komma iväg innan det är kolsvart ute.. Därför vill jag ha en sån här liten rakcare :'D hahah, det står dessutom hur många kalorier man bränner :'3 asbra tycker jag! Enda problemet är att den kostar 4 000kr, jag ver inte riktigt om min ekonomi håller till det (x hahah, men om jag sparar så går det nog :'3 då kanske jag inte är klar innan sommaren/våren, men det gör ju inget, då

Ovido - Quiz & Flashcards