elinbok

Alla inlägg den 20 december 2010

Av elinbok - 20 december 2010 17:39

en dag kvar innan det underbara jullovet börjar! :'D kan knappt vänta ju! o': Så otroligt skönt ska det bli! (': gudarnas skymning, och jag tänker köpa mitt löpband efter jul! :'D då ska här springas! :'3 Jag hade faktiskt varit väldigt duktig och tog korton på julgranen som jag och idiotjävla Alex har klätt, men jag kan inte hitta min USB grejsigjos, så det blev inget med det.. Wraah, morn efter avslutningen så är det jag som får knalla ner till byn och leta julklapp till mor, jag råkade nämligen köpa fel sak till henne, och jag upptäckte det inte innan jag kom hem, och då var det ju lite försent.. :/ gaah, och jag vill verkligen inte ge henne det jag nu har köpt, för jag tror faktiskt inte att hon kommer uppskatta saken det minsta, för det hade jag själv inte gjort (x heheh..

Ovido - Quiz & Flashcards