elinbok

Alla inlägg under december 2010

Av elinbok - 12 december 2010 21:16

  hahah, har suttit typ hela kvällen och spelat "Plants vs. Zombies", riktigt underhållande faktiskt, ända tills det börjar gå dåligt för en, som det gjorde för mig nyss. Då tröttnar man ganska fort.. >.< hahah, men jag ska fortsätta försöka fixa den jäkla banan, har fått tvångstankar om den saken (x hahah, får la försöka imorgon eller något, och jag ska klara det    hahah, känner mig as nördig (x


 

Av elinbok - 11 december 2010 11:06

Dagens låt blev Space Cowboy - "Boyfriends Hate Me", hahah, grym låt! :D Har lyssnat på den hela morgonen! Underbar!

:D

Av elinbok - 11 december 2010 11:01

gaah, jag är typ nyvaken >.< heheh..

Jag känner mig riktigt elak mot mina söta små kusiner, som jag inte åker med för att träffa idag :/ Jag orkade ju inte! ): och mor puttar tha blame on me, helt iskallt, stenhårt och skoningslöst och kallar mig taskig som inte följer med när min pyttelilla kusin Daniel fyller hela 18 år, tiden går fort ju.. ): Men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag inte mådde så bra när jag vaknade :/ Her iofs inte vart där på ett tag, men får la ta tåget någon gång på jullovet, om inte dom kommer hit..

Jaja, jag ska nog vara värsta sortens nörd och spela lite left 4 dead 2, och lyssna lite musik, det är grejor det. (y' :D


 

Av elinbok - 11 december 2010 10:18

Jag kollade runt lite såhär på morgon när jag hittade den här videon. Det är förjävligt för i helvete! Jag fattar inte hur man kan göra så mot sitt barn? ;s Det värsta är ju att det är hennes egen dotter som filmar in allt. Dom här barnen måste ju vara skadade för livet, med ett sånt jävla kukskaft till morsa!  Henne hade jag inte haft något emot att hugga med en rostig kniv, sen låta henne ligga någonstans ute i snön och förblöda tilldöds, eller möjligt vis låsa in henne och låta henne dö av infektioner. JA, det hade hon fan ta mig förtjänat.

Av elinbok - 9 december 2010 15:53

wiiie, nu är jag klar med allt skolarbete som vi var tvungna att göra! :'D yääyh! Inga fler prov, läxor eller inlämningar! Fyfan va underbaaaart! :D

Wiie, var hos lilla söta rowtie på håltimman idag, vi drack te och kollade på Heartbreak Hotel, hahah, jäkla rolig film, vi hade massa mysigt! :'D

Hon är så söt den lilla flickan :'D <3 kärlek till henne! :'3


 

Av elinbok - 8 december 2010 12:13

Wiie, sitter i skolan och håller på med min so-power point :3 Fick nyss reda på resultatet av mitt nationella prov, och min Gustaf Fröding redovisning, fick VG+ på båda, väldigt stolt faktiskt (': dessutom fick jag veta mitt betyg som jag har i svenska och alla so-ämnen (': tre VG i so, och VG i svenska :'D

Av elinbok - 7 december 2010 20:33

Jag måste bara tala om att jag har världens bästa älskling! Så sjukligt underbar är han, min lilla bumbibjööörn! Älskar honom mest av allt :'D <3

Av elinbok - 7 december 2010 20:29

mahahah, jag höll på att dö när jag såg denna! (x gaah, fan va han skriker och har sig, riktigt kuligt ju (x hahah, får mig att tänka på när cissi ska spela left 4 dead :D (y'

Ovido - Quiz & Flashcards