elinbok

Alla inlägg under oktober 2010

Av elinbok - 20 oktober 2010 19:13

Idag har jag pluggat som en liten blå o':

"Glömde" plugga igår, men nu äre klart iaf, behöver bara öva lite till på hjärtats delar :'3 wiie.

Mjoo, dagen har vart lite udda, konstig tycker jag (x menmen, det var la en trevlig dag ändå, för den kunde ju vart värre, så det är dumt att klaga (': 

mmh,, nu blire duscha! :'D


 

Av elinbok - 19 oktober 2010 20:43

Jag älskar dig mest av allt min lilla Knubbisch :*

Det finns ingen annan som får mig att må så bra som jag gör när jag är med dig, du är underbar, det bästaste som finns! <3

Av elinbok - 19 oktober 2010 20:14

Jag och min flicka Bea har vart värsta friskisflickorna, vi har simmat massor med massvis :'D askuligt var det! :'D

en sak som dock inte var så kul va när idioter simmade över på våran simbana, då blev det lite sura miner.. Men det fixade sig (':

Det var en väldigt trevlig kväll med min lilla favvotjej! :'D


 


 

Av elinbok - 19 oktober 2010 15:47

Idag är jag en glad tjej, en bra dag har det vart.

Inte ens seg har den varit, och gaah, jag kanske låter som ett jävla nördo, men fyfan va jag gillade so-lektionen idag (':

Snart ska jag och lilla Bea gå och simma bland vattnet :'D TREVLIIIGT! :''3


 

Av elinbok - 18 oktober 2010 21:26

Dagens låt är typ den finaste låten, bästa cover jag någonsin hört! :'D

Med det bästa bandet i världen (': Saosin - "Time After Time"

Av elinbok - 18 oktober 2010 20:09

höhöh, ni kan kalla mej för walkman, elleh walkkvinnan :'D

mihihih, jag har faktiskt varit värsta asa duktig idag, jag gick ända hem till Sofhia och Kristofer i Kolarp (': Gaah, känner mej dukig ^^

Jag kom ju inte på att jag hade en "WalkMate" försen jag var vid veterinärstationen, attans! Men nästa gång (imorn), så tänker jag komma ihåg min walkkompis :'D

Fuck, för er som är intresserade så har jag fått inflammation i min fucking fot, det gör ont, och jag får tydligen inte gå ut och gå nu..

Men lite kan ju fanimej inte skada, korta småsmå sträckor, det kan ju inte göra mycke..


 




 

Av elinbok - 17 oktober 2010 20:46

Goaste låten jag vet, en av dom bästa oxå för den delen! (': Ligger på delad första plats med Terrified av Story Of The Year, denna är nästan bättre ^^ (y'

Aiden - "Die Romantic", finns INGEN som inte diggar låten, (bah idjuter).

Av elinbok - 17 oktober 2010 20:01

I helgen har jag och knubbe vart så överdrivet nyttiga! o': Vi har knappt ätit något, sen har vi motionerat en massa, typ hela dagarna! o':

..Eller inte! :'D

Vi har tjockat i oss massor i helgen :'D godis, ostbågar, glass och våfflor bland annat :D sen har vi typ inte motionerat någonting denna helgen, förutom när vi drog till lilla bea (: Då fick jag jogga i den jävliga uppförsbacken för att richard inte var snäll och skjutsade mej på cykeln :'D (y'

Idag kollade vi på Prinsessan och Grodan, så jävla bra film (': Den var ju så gullig! Gaah!

Vi gjorde våfflor idag, det blev gottigt, och om ni inte visste det så är knubbe våffel-stekar-kungen (': Därför tog jag några fina bilder på't för att bevisa att detta är en true story :'3

Sen gjorde vi egen glass igår, det var gottigt (: knubbe hade i lite allt möjligt i den, som strössel, vanlijgrejsigojs, banan, julmust, koncentrerad saft och lite annat härligt :'D


          det rinner inte alls över, det ser bah ut så (:


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards