elinbok

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av elinbok - 11 oktober 2010 17:03

hejhej!

Alfons Åberg här!

Min idiot till luffar bror har kommit hem, nu ska jag lämna över hundarna till honom.

Jag har just frågat min underbara lilla vän Bea om jag får komma till henne. Jag hoppas hon godkänner min förfrågan (gay), om inte, så våldgästar jag henne, och äter upp all hennes müsli!

Smisk.


 


 

Av elinbok - 11 oktober 2010 15:15

Japp, då har man vart hundvakt i 3 timmar, och jag har tröttnat ganska kraftigt om man säger så.. >.<

Jag vill ut! ._.

Den ena jäveln vägrar att ligga stilla, och springer runt och biter i alla sladdar hon kan hitta, och i laptopen och fjärkontroller och min mobil och mina händer, samtidigt som den andra hunden går runt och surar och låter som monstret från avgrunden, awesome! :'D

Har lust att låsa in dom i ett rum, eller bara gå härifrån, men så elak är jag inte (':

höhöh, när jag var ute med dom innan så passde jag på att ta lite korton på dom små sötsakerna :'D (y'


       



 

Ovido - Quiz & Flashcards