elinbok

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av elinbok - 15 oktober 2010 06:31

Jag vaknade för ett tag sedan, vid sex typ. Japp, jag går upp tidigt för att idag ska jag få riktig ordning på mitt hår om var helt sönderfukkat igår! >.<

Denna skolveckan (alltså inte någon helgdag), har nog varit en av de mest taskiga veckorna för mig. I mondags så kändes det som att jag bah fick skit vad jag än gjorde, då blev jag lite sur och råkade kasta cissys mobil i marken aja, förlåt för det!, sen i tisdags fick jag skoskav, och sträckte mitt lilla baaajn ):

I onsdags fick jag reda på att vi skulle ha prov i torsdags, plus en inlämning av ett fysikarbete som jag inte fattade någonting av, och som jag inte ens hade börjat med. Det var liksom bara att plugga för livet när jag kom hem, hann klart, men om det blev rätt och om jag klarade provet återstår ju att se (':

OCH, sist men fan inte minst så hällde jag kokande vatten över handen igår, så nu har jag ett stoooort bandage, plus att mitt hår blev cepee igår (':

Japp, det var väll typ nästan alla negativa saker som hänt under denna veckan. ^^ Sen har det ju hänt en del bra saker oxå, mitt nya löshår kom i onsdags t.ex :'D sen fick jag faktiskt MVG- på mitt svenska prov, sen VG på mitt SO-prov, så nöjd är man väl med det iaf. En annan positiv sak är att ja har vart massa lycklig under veckan, även om det har hänt en massa jävelskap, så jag är glad (':Fast ändå, det ska bli skönt med helg (: Knubbisch kommer idag (y' :'D



 


 

Ovido - Quiz & Flashcards