elinbok

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av elinbok - 7 oktober 2010 22:00

i r en lycklig tjej :'D

Knubbe kommer imorn (''':


 

Av elinbok - 7 oktober 2010 18:15


Det var väldans länge sedan jag laddade upp en "dagens låt" o':

Men nu kommer en braig låt, bah för att jag fick den på hjärnan idag ._. (y'

Fool's Garden - "Lemon Tree"

Av elinbok - 7 oktober 2010 12:46

Jag är blomsterkungarnas stora konung! :'D

Jag har rast, det är tufft, ska tillbaka om en kvart, yeeeyh, elleh nått (x

Jag har faktiskt planterat 850 plantor på 3 timmar, fast med massa hjälp från Kristina, vi är grymma :'D (y'

Jag känner mej som värsa tönten som skryter över hur många blommor jag har planterat,, gaah, lät faktiskt ganska nördigt när jag tänker efter ._. HA! men ändå, jag har gjort det, och när jag kommer tillbaka till blomsteraffären igen så är det bara dryga 5000 plantor kvar att plantera! :'D

Vi kämpar på vafan! :'D



 

och så en liten bild som är inte har nått med ämnet att göra! :'D



 

Ovido - Quiz & Flashcards