elinbok

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av elinbok - 14 oktober 2010 21:10

Jag har en ny favortilåt, Story Of The Year - "Terrified", så sjukt härlig låt! o': inte ofta jag börjar gilla sånna låtar, men gaah, melodiiin! o': Dessutom är bandet jäkla najsigt oxå!<3

Av elinbok - 14 oktober 2010 20:12

ah, nu har jag försökt att hålla detta inom mej ett jävla tag, men nu går det inte längre, nu är fan gränsen nådd.

Håll i er för nu kommer det;


  ja, det var la rätt skönt att få det sagt.Härligt.Underbart, gaah.

Av elinbok - 14 oktober 2010 16:48

höhöh, nu har jag precis vart ute och tagit höstbilder, kallt är det! ._.

Nu tänkte jag knalla ut och gå en låååång promenad, runt ullasjö sjön (': (y'

höhöh, jag har i mitt nya löshår idag, jag tycker faktiskt att det är hur najsigt som helst! Dessutom är det precis min egen hårfärg, så jag behöver inte förga det eller något, så det är prima! (':

Jag är fanimej nyttiga klubben, jag har motstått frestelsen i en hel jävla vecka (snart), och jag har bah ätit massa nyttigt (': inte för att det är det minsta intressant för någon att veta, men ändå! :'3 

Gaah, imorn är det fredag för helvete! HEEEELG! :'D (y'


 

 

 

Av elinbok - 14 oktober 2010 12:08

heheh, jag sitter hemma hos papps, han är inte hemma ._. Det är bara jag och lilla cissy här, fast hon ligger och sover.

Vi har haft en råc00l håltimma, bah för att vi är så tuffa (:

Höhöh, ah, jag lyckades hälla en kanna kokande vatten över min högerhand i morse, smärtan är förjävlig, i succeded! :'D WIN vafan! (':

mahahah, nu ska jag väcka lilla knulldockan och släpa henne till mors jobb där vi ska hämta bandage till min lilla hand (': 

hahah, jag tror att jag ska sno med mej papps kamera, Busigt!

HEJS!


 

Ovido - Quiz & Flashcards