elinbok

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av elinbok - 1 oktober 2010 20:57

Jag är en lycklig tjej! (':

Jag har just beställt nytt löshår :'D 66cm! O':

Jag är massvis med glader :''D (y' kommer bli feting najsigt att få använda det (':

Sen är jag lycklig för att nu ska jag möta min älskling Bea som jag inte vart med på evigheeeeter o:

Hejs!


 

Av elinbok - 1 oktober 2010 13:53

höhöh, kom hem ifrån m0rm0r för en stund sedan (':

Var och schtäädade hos katterna och gav dom mat ^^

sötiga små saker dom däringa två :'D

mihihih, snart ska jag duscha, sen knallar jag hem till papps :'3

Jag har en konstig känsla av att denna helgen kommer att bli den torraste och tråkigaste helgen på läänge 0_o

antar att det är för att jag inte kan va med min knubbe )': (n'

Jag saknar honom jättemycke ju! o:


 



 

Ovido - Quiz & Flashcards