elinbok

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av elinbok - 5 oktober 2010 20:22

Jag är kung över blommorna! Det gick prima för mej idag, fast jag hade typ sovit lite konstigt, så jag har haft ont i ryggen hela dagen, verkligen sjukt ont >.<

En sak till, mitt löshår kom idag, det var fel, inte det jag ville ha, går inte att skicka tillbaka och jag är suuuuuuuuuuur! ): jag som just fått 500kr av m0rm0r, och slösade bort det på hårfärg när jag kunde ha köpt riktigt löshår.. ):

Jag har dessutom fårr ed hardy skor av min älskade lilla sötaste m0rm0r, och m0rfAr CB oxå för den delen! :'D asglad blev jag! (':

Jag har färgat håret mörkare, kändes som att det blev lite för mörkt, men vet inte riktigt, det fixar nog till sej (:

hahah, sen har jag under lång tid kämpat med att göra klart denna helt underbara och fantastiska bilden här under, jag tycker att richard A.K.A Knubbe är otroligt söt här! (': Nästan så att man skulle kunna fälla en tår (':



 


 

Ovido - Quiz & Flashcards