elinbok

Alla inlägg den 21 september 2010

Av elinbok - 21 september 2010 21:01

Jag börjar tröttna på alla torrisar som klagar över att SD har kommit med i riksdagen (:

Kom ihåg att de själva inte fick välja om de skulle vara med i riksdagen, det var svenska folket som röstade in dem. Klaga varken på sverigedemokraterna eller på de som röstat på dem. Alla har sin åskitsfrihet, och man ska kunna rösta på vad man vill. Det är rätt fjantigt att så många klagar över den saken, nördar.

SverigeDemokraterna har inte fel i sina åskiter, ingen annan heller för den delen, för man tycker vad man tycker.

Personligen tycker jag att alla ska rösta på ElinBokPartiet nästa val, det är en helt sjukligt grymt parti! (':


 


 

Av elinbok - 21 september 2010 13:36

attans >.< jag har inte skaffat någon PRAO-plats ännu, och den jävla lappen ska vara inlämnad imorgon ._. höhöh, härligt läge jag har satt mej i :'D (y'

fuckfucketifuckfuck (':

Mor har nu tvingat mej att gå till blomsteraffären och söka praoplats, fyfaaaaaan.

Inte för att det är något fel på folket som jobbar där elleh på blomstergojsigjos, men jag har faktiskt ingen lust att loda runt bland blommor i en vecka, inte min grej precis..

Men vafan, va gör man när det inte finns något annat alternativ.. )':



 

Av elinbok - 21 september 2010 05:57

Vad vore jag utan dig ?


 


Ovido - Quiz & Flashcards